PARTNERS

Het doel van de stichting is een veilig, warm thuis te bieden aan 12 (jong) volwassenen met een verstandelijke en eventuele andere beperking. Om dit te realiseren werkt stichting VEME samen met de gemeente Westland, Wonen Wateringen en de zorgaanbieder Ipse de Bruggen. De gemeente Westland ondersteund het wooninitiatief en stimuleerd de ontwikkeling van zorgwoningen. Wonen Wateringen investeerd in de bouw van de woning en zal de verhuurder zijn. Ipse de Bruggen zal een adviserende en begeleidende rol spelen in de aanloop tot het wooninitiatief. Ook zal Ipse de Bruggen een professionele screening doen op gedrag, zorg indicatie, etc.. om zo te bepalen of de potentiƫle bewoner aansluit bij de zorg-mogelijkheden van VEME en bij de andere bewoners.