Missie

De stichting Voor Elkaar Met Elkaar is een ouderinitiatief en heeft als doel een woonhuis in de gemeente Westland te realiseren voor mensen met een verstandelijke en eventuele andere  beperking. Wij als stichting VEME staan voor een individuele benadering van de bewoners, omdat elk mens uniek is en zijn eigen kwaliteiten heeft. We vinden het belangrijk dat je jezelf kunt zijn in een veilige omgeving met een huiselijke sfeer en 24-uurs zorg . De betrokkenheid van ouders en verwanten is groot. Samen met professionele zorg kijken we naar jouw behoeften en beperkingen en vanuit daar zetten we begeleiding in. Op die manier kunnen wij jouw kwaliteit van leven waarborgen en optimaliseren waar mogelijk. We streven naar een langdurig verblijf binnen onze levensloopbestendige woning.

Voor elkaar, met elkaar.

Stichting VEME streeft naar:

1. Een permanent, levensloopbestendig huis voor twee groepen, waarbij we kijken naar de meest ideale samenstelling per groep

Een ruime kwalitatieve woning met goede voorzieningen en twee gemeenschappelijke woonkamers met keuken

Privacy met eigen appartement en badkamer. Dus de gelegenheid om bezoek in het eigen appartement te ontvangen

Deskundige ontwikkelingsgerichte zorg en veiligheid met nachtaanwezigheid

Vertrouwde gezichten in de begeleiding en verpleging

Het behouden van het eigen netwerk. Betrokkenheid van ouders/ vertegenwoordigers is nadrukkelijk onderdeel van dit initiatief

Integratie in de buurt, dorp en regio. Wij willen een open karakter creëren voor de mensen in de buurt