HET BESTUUR/ADVISEURS

ANNEMIEK VERROEN, VOORZITTER

Mijn naam is Annemiek Verroen. Ik woon in ’s-Gravenzande samen met mijn partner Rudolf Alblas en mijn twee dochters Kelly (1991) en Ruby (1995). Na zo'n 20 jaar in de zorg te hebben gewerkt, ben ik overgestapt naar de bloemen. Ik werk nu als bloembindster in een winkel aan een anthuriumkwekerij. Mijn grootste hobby is toneelspelen en daarnaast beleef ik veel plezier aan schilderen, boetseren, het onderhouden van onze tuin en onze hond Jop.

Mijn dochter Kelly is geboren met het OFD6 syndroom en is daardoor meervoudig gehandicapt en doof. Om met haar te communiceren maken we gebruik van gesproken taal ondersteunt met gebaren. Betrokken willen blijven in het leven van mijn dochter heeft ervoor gezorgd dat ik vol enthousiasme in het bestuur van “Voor elkaar Met elkaar” ben gestapt om een warm en veilig thuis te realiseren op een mooie plaats in het Westland.

“Met elkaar” gaan we er tegenaan om voor onze kinderen een wooninitiatief te realiseren. Hoe geweldig zou het niet zijn om straks te kunnen zeggen dat we het “Voor elkaar” hebben.

CORRIE SCHEFFERS, Penningmeester

Ik ben Corrie Scheffers, getrouwd met Willem en wij hebben drie kinderen Tessa, Jarno en Kai. Ik werk bij een bloemenexporteur waar ik verantwoordelijk ben voor alles wat met financiën en personeel te maken heeft. Naast deze drukke baan hou ik van lezen, zon en strand en dan het liefste alle drie tegelijk.

Tessa heeft het Syndroom van Dravet, een kinderepilepsiesyndroom. Vooral toen zij jong was, hebben wij door die ellendige epileptische aanvallen heel wat tijd in het ziekenhuis doorgebracht. Zij is inmiddels opgegroeid tot een leuke, lieve meid van 17 jaar, maar die aanvallen blijven een grote zorg. Tessa functioneert op het niveau van een kind van 4 jaar. Haar broers gaan er gelukkig heel relaxed mee om en zo weet ze altijd wel iemand te vinden die haar veters strikt of een verhaaltje voor wil lezen.

Ik ben voor een bestuursfunctie in Stichting Voor Elkaar Met Elkaar gegaan, omdat ik er zeker van wil zijn dat er later net zo voor Tessa gezorgd wordt als nu thuis. Met dit mooie ouderinitiatief moeten we dat zeker voor elkaar krijgen.

MARTIN ZWINKELS, secretaris

Ik ben getrouwd met Wietske en heb twee kinderen: Roan en Nienke. Mijn beroep is bloemenkweker. Ik zit de hele dag tussen de mooiste anjers zoals je op de foto goed kunt zien. Naast mijn werk loop ik graag hard. Heerlijk op het strand met onze hond Nova of in clubverband bij Olympus’70.

Naast mijn bedrijf, mijn hobby’s en mijn gezin, maak ik graag tijd vrij om me in te zetten voor stichting VEME. Ik wil mijn steentje bijdragen om onze droom werkelijkheid te laten worden, namelijk een fijn huis voor onze dochter Nienke, waar zij met vrienden en vriendinnen kan wonen. Met daar omheen een club betrokken ouders en familie die er “met elkaar” een succes van maken.

In het bestuur ben ik secretaris en verantwoordelijk voor Huisvesting. Verder ben ik woordvoerder van de technische commissie.

HANS HUBERS, ADVISEUR

Ik ben Hans Hubers en ik woon in Zoetermeer samen met mijn partner. Onze kinderen zijn al volwassen en wonen op zichzelf. Ik werk bij de ANWB in de functie van directeur Group Office. De ervaring die ik heb opgedaan in projectmanagement en besturing van organisaties zet ik graag in voor het wooninitiatief VEME.

Mijn nichtje Nathalie wordt een van de bewoners. Ik wil voor haar en de andere bewoners graag een mooi en warm thuis realiseren, dat verdienen alle bewoners!

Vooral het ‘met elkaar’ spreekt mij erg aan; samen de schouders eronder om het wooninitiatief te realiseren. Want wat zou het gaaf zijn als we over een tijdje trots kunnen zeggen dat het ‘met elkaar’ toch maar mooi ‘voor elkaar’ hebben gekregen.