STEUNEN

Stichting VEME is een ouderinitiatief en ontvangt geen steun van de overheid. Als stichting streven wij naar een prachtig en gezellig ingericht huis voor onze bewoners. Wij willen daarom de gezamenlijke ruimtes sfeervol inrichten en zordragen voor een kantoor/slaapruimte voor de nachtzorg. Uiteraard moeten er ook twee keukens ingericht worden, wasmachines aangeschaft en moet ook de tuin worden ingericht. Om dit voor elkaar te krijgen zullen wij als ouders onze kinderen ondersteunen in het opzetten van acties, het aanschrijven van fondsen en het zoeken van sponsors. Ook zijn de toekomstige bewoners begonnen met het vullen van de VEME spaarpot en sparen zo maandelijks al een mooi bedrag.

Onder het kopje spaardoelen kunt u zien welk bedrag al is bereikt voor welke doeleinde maar het project is echter zo groot dat het onmogelijk is om als bewoners en ouders alle wensen zelf te realiseren. Daarom vragen wij uw steun. Als u stichting VEME wil ondersteunen dan wordt dit zeer gewaardeerd.
U kunt u gift storten op :
Rabobank Westland NL23RABO0330169890 t.n.v. stichting VEME westland

Stichting VEME staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 71599231. Stichting VEME heeft de ANBI status (Algemeen Nut Bevorderende Instelling), zodat bepaalde giften aan de stichting aftrekbaar zijn.