STEUNEN

Stichting VEME is een ouderinitiatief en ontvangt geen steun van de overheid. Als stichting streven wij naar een prachtig en gezellig ingericht huis voor onze bewoners. Wij willen daarom de gezamenlijke ruimtes sfeervol inrichten en zordragen voor een kantoor/slaapruimte voor de nachtzorg. Uiteraard moeten er ook twee keukens ingericht worden, wasmachines aangeschaft en moet ook de tuin worden ingericht. Om dit voor elkaar te krijgen zullen wij als ouders onze kinderen ondersteunen in het opzetten van acties, het aanschrijven van fondsen en het zoeken van sponsors. Ook zijn de toekomstige bewoners begonnen met het vullen van de VEME spaarpot en sparen zo maandelijks al een mooi bedrag.

Het project is echter zo groot dat het onmogelijk is om als bewoners en ouders alle wensen zelf te realiseren. Daarom vragen wij uw steun. Als u stichting VEME wil ondersteunen dan wordt dit zeer gewaardeerd.
U kunt u gift storten op :
Rabobank Westland NL23RABO0330169890 t.n.v. stichting VEME westland

Stichting VEME staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 71599231. Stichting VEME heeft de ANBI status (Algemeen Nut Bevorderende Instelling), zodat bepaalde giften aan de stichting aftrekbaar zijn.

ONTVANGEN GIFTEN
Via onze website en onze Facebook-pagina houden we iedereen op de hoogte van de vorderingen van onze stichting.
Als gevers geen bezwaar hebben tegen het vermelden van giften zou stichting VEME deze giften graag vermelden op de website.

Na het verjaardagsfeest van Rudolf Alblas werden wij verblijdt met het mooie bedrag van € 481,00 dat was gedoneerd door vrienden en familie.

Na het verjaardagsfeest van Ton Broch mochten wij het bedrag van € 375,00 in ontvangst nemen. Hartelijk dank hiervoor.

Na een spontane inzamelingsactie van het koor Medea uit Monster mochten wij een bedrag van € 89,00 ontvangen. Wat leuk zo'n spontane actie. Onze dank.

Opnieuw een verjaardagsfeest. Hennie en Carla Persoon vierde hun verjaardag met een bere gezellig feest. De donatie uit de giften van familie, vrienden en collega's bedroeg €2000,00. Wat een mooi bedrag. Onze hartelijke dank hiervoor.

De Voor elkaar Met elkaar bus heeft op de verjaardag gestaan van Clemens en Gerda van Heijningen en is gevuld met het bedrag van €660,00. Top.

€200,00 mochten we ontvangen van kassenbouw bedrijf Peet van Ruyven. Onze dank hiervoor.