NIEUWE AANMELDINGEN

Na de presentatie op 17 mei 2018 hebben zich drie nieuwe ouder echtparen bij ons aangemeld. Inmiddels zijn de oudergesprekken geweest die fijn en gezellig verlopen zijn.

Zondag 26 augustus hebben we met elkaar een gezellige middag beleefd. Onder het genot van een lekker kop koffie met eigen gemaakte appeltaart was het fijn om met elkaar te babbelen en de laatste nieuwtjes uit te wisselen. De kinderen zitten op hun tablet en snoepen van het lekkers mee. Ook de uitslagen van Feynoord worden nauwlettend in de gaten gehouden want het favoriete clubje van Glenn moet natuurlijk wel winnen.

In november zullen er gesprekken plaats vinden tussen de ouders en een medewerker van Ipse de Bruggen en wordt er op een proffesionele manier gekeken of er bij onze kinderen een goede match is.