CONTACT MET GEMEENTE WESTLAND

In september zijn we op uitnodiging van Wonen Wateringen samen met de gemeente rondt de tafel gaan zitten voor een eerste kennismakingsgesprek. We hopen dan te horen hoever BOEi gevorderd is met het onderzoeken naar de bouwtechnische geschiktheid van de Aloysiusschool in Monster.

BOEi is een maatschappelijke onderneming met een passie voor het restaureren en herbestemmen van erfgoed.

Ook zullen we dan kennismaken met een andere doelgroep die zich heeft aangemeld bij Wonen Wateringen, die ook zoeken naar huisvesting voor hun kinderen.

ACTIE PEUT!

Stichting VEME is actief bezig met de verschillende stappen in de realisatie van een kleinschalig woonproject voor mensen met een verstandelijke en eventueel andere beperking in de gemeente Westland. Een van deze stappen is geld inzamelen om in de toekomst de gezamenlijke ruimtes van het wooninitiatief in te kunnen richten en gezellig te maken.

Tankstation Peut (Kruisbroekweg 3, Naaldwijk) biedt ons de mogelijkheid om mee te doen aan een mooie actie. Wanneer u tankt bij Peut kunt u per getankte liter, 1 eurocent doneren aan een goed doel. Dit doet u door bij de kassa op de tablet een keuze te maken uit de goede doelen. Sinds vorige week staat Stichting Voor Elkaar Met Elkaar ook op de lijst van goede doelen (onder het kopje 'overig'). Wilt u ons steunen? Ga dan tanken bij Peut en schenk aan Stichting Voor Elkaar Met Elkaar! Wij zijn u dankbaar.